Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Tuesday 4 October 2011

Terima Kasih!!

Assalamualikum people!!


Wah,,dah bertambah follower saya ni..Berbunga-bunga hati ni tengok..hehee..
Sejak tukar background baru dah ramai yang jenguk n follow blog saya.Kenapa yer?
Apa pun thanks to u all sebab dah menambahkan jumlah follower saya.


Sebenarnya tak kisah sangat berapa banyak follower pun asalkan korang follow saya secara ikhlas,saya follow la balik.Nice gitu kan??Hee,,lagipun saya tak letak target follower pun..
Meh sini singgah ramai2 k...


Makin meriah saya rasakan..dan makin best saya buka blog nih seterusnya semakin rajinla nak meng'update' kan blog usang nih.Hehee ..Thanks sangat-sangat yer..Kalau ada salah n silap tegur-tegur k..Saya masih mentah lagi dalam bab berblogging nih,tak tahu apa yang salah n kadang-kadang tak perasan kesalahan saya tu


Haa..Kalau koramg perasan,,perkataan 'aku dah pu ditukarkan kepada saya sebab nampak lebih manis n sopan..Maaf kalau terkasar bahasa yer,
Last but not least,Happy berblogging to all bloggers..

No comments: