Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Tuesday, 4 October 2011

Nokia N9 Smartphones

Assalamualaikum to all bloggers...
Sebenarnya dah lama aku dok usha handphone ni..Fon ni keluaran terbaru dari Nokia..Dari segi specification fon ni aku agak nokia ada hati nak buat gaya ala-ala iPhone kot..Kan smartphone,so mestila adik beradik dia jugak kan..Tapi sekali pandang pon dah buat seseorang tu jatuh hati tau..Tapi bukan jatuh hati kat orang yer...Jatuh hati kat fon ni la..Mana tak nyer tak jatuh hati...Tengok kalau tak caya....