Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Monday 26 September 2011

Jalan2 Cari Makan!!

Assalamualaikum people!!
Hari ni aku tersangatlah gumbira..Tahu tak sebab pe?Hehee..Sebabnya ada seseorang 'treats aku hari ni..Kat mana??Kat tempat aku selalu pergila..Kat Secret Recipe!!huhuuu bessssss!!!!Rugila koRang tak ikut..Dapat makan percuma...


Dapat 'free' sebab dia ni kata aku dah kurus sangat! Alahai..hahaa Dulu kan aku agak 'COMEL' so sekarang ni dah kurus sangat..Mungkin dia risau kot kan..Hehee apap pun Thanks!!


Nahh..aku bagi korang tengok sikit gambar kat SC..Maap!! gambar tak cantek sebab dia tak gitau aku pon nak belanja..So pkai x cantikla..hehee xpa janji perut kenyang lorh..
Catch up!!






































No comments: