Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Monday 22 August 2011

PerLu taHu !!

                



PERLU TAHU!!(For Boys and Girls)NAk KOMEN BAGI PENDAPAT PUN BOLEH~
Hari ni aku nak kongsi serba sedikit maklumat yang ada hubungan dalam kehidupan kita seharian.Kebanyakan statement memang betul hasil kajian aku sendiri,hahaa..Kalau korang aku x tahu la..Mungkin ada yang sudah tahu dan ada yang belum tahu tentang info ni..So luang-luangkan masa  korang membaca info ni! 




  • Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini yang menyayangi kamu dan sanggup mati kerana kamu.
  • Sebab utama seseorang membenci kamu adalah kerana dia ingin menjadi seperti kamu.
  • Senyuman daripada kamu boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang walaupun dia tidak menyukai kamu.Aihhhh??pelik??Fikir2 kan...
  • Setiap malam ada seseorang mengingati kamu sebelum dia tidur..Haa..Siapa ya??
  • Kamu amat bermakna dalam hidup seseorang.
  • Kalau bukan kerana kamu,seseorang tu takkan hidup bahagia.
  • Kamu seorang yang istimewa dan unik.
  • Seseorang yang kamu tidak ketahui menyayangi kamu..(Wahh..secret admire lah!)
  • Apabila kamu membuat kesilapan yang sangat besar,pasti ada hikmahnya.(sebaiknyer elakkan la).
  • Sekiranya kamu rasa kamu dipinggirkan,fikirlah semula.Mungkin kamu yang meminggirkan mereka!
  • Sekurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi kamu dalam beberapa cara.
  • Kenangilah segala pujian yang kamu terima.Lupakan segala maki hamun,caci dan cela.


No comments: