Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Monday 22 August 2011




                            Alamak!!!!!! PLKN!!!!! huaaaaa rasa macam nak nangis jer ...
Saat yang aku paling tak suka dah datang! hemm...terpaksala aku p..Dah tak boleh nak elakkan ...huhuu makkkk...tolong !!! 

                          10 haribulan ni aku berangkat ke sana.So harap2 korang doakan aku baik2 jer kat sana eh?Takutla jugak sebab dengar macam-macam citer yang jadi kt sana..Antara citer yang aku pernah dengar ada yang balik dari kem tu sakit,dan paling teruk dan MENDUKACITAKAN ada yang meninggal! Takutnya aku dengar..

                          Kalau nak tahu,aku dapat kem PLKN di Kuala Nerang.Hehee keseorangan la aku kali ni sebab kawan-kawan aku semua dah sambung study..Aku jer belum lagi..tak boleh bayangkanla aku kat sana..Balik rumah mesti dah bertukar warna kulit muka ni!hehee Takper,aku tak kisah asalkan der pengalaman ala tentera la katakan..huhuu

                          Sob...Sob..Sob...Tetiba terasa sedihla pulak nak tinggalkan family aku ..Tambahan pulak my lovely mum tak berapa sihat and she need me to accompanying her! .OMG.....(Oh My God)..Tapi takpe lah..mungkin ada hikmah di sebalik ni kan..Korang doakan my mum cepat sembuh yer??So kalau aku pergi sana takla bimbang sangat kalau my mum sembuh..Sikit pun takper..

                        Wahai PLKN...mengapa aku??hahaa...Kenapala aku yang dipilih?Padahal ramai lagi yang nak pergi tapi tak dapat, tapi orang yang tak nak pergi dapat pulak?Hairan bin Ajaib betul kan..Mungkin kena niat nak p kot baru tak dapat ?hehee..Whatever la... So selama 3 bulan la aku kat sana ...@##%&*#@*#@&.........Ya Allah..tabahkanlah  hatiku!Kau peliharalah diriku dari segala malapetaka atau sesuatu yang tak diingini terjadi..Amin..

No comments: