Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Wednesday 7 December 2011

Short story

Assalamualaikum...
Kai faha lu ki/kai faha lu ka semua??(berbahasa arab la pulak..)


Tak sedar,dah pukul 1 pagi..Saya x mengantuk lagi pun time ni.Kalau kat rumah mesti dah meleleh air liur basi tu..Hehee..
Saya pun dAh tak tahu nak buat apa sebenarnya..Nak tido,tak mengantuk lagi...So..berblogging je lahh...

Waahh,,minggu ni saya diberi ujian oleh Allah S.W.T..Demam tak kena tempat!
Demam+Flu+batuk..Tak larat betul...Ditambah lagi dengan kesibukan saya pada minggu terakhir di uitm ini..Banyak benda nak kena urus..


First,kena dapatkan beberapa tandatangan daripada pensyarah dan ketua-ketua jabatan..Nak berjalan tu,,memang tak larat sangat..Ditambah dengan kepanasan yang melanda uitm kedah harini,,haaa macam nak pengsan! _________Gagahkan diri je...:o


Mulanya berat hati jugak nak benti u..Tapi mungkin ini takdir saya...Lagipun,saya memang minat nak jadi nurse dari kecik lagi.Tup tup dapat tawaran..Alhamdulillah,,rezeki berlimpah ruah..Syukur kepada Allah..:D


Ok cukup je untuk hari ni..bye..huhuu Malas nak taip banyak-banyak..

P/s: Cuci kaki sebelum tido ya..:p

No comments: