Orang Yang Saya Sayang Sangat!

Meh Singgah Blog Saya!!Komen banyak-banyak tau..terima kasih..Datang lagi yer..^_^

Sunday 7 August 2011

waniQ_story part 2

assalamualaikum...
hari ni aku nak sambung waniQ_story kelmarin...kalau korang nak tahu,aku tamatkan sementara cerita kelmarin tu sebab aku nak solat ...huhuuu..ok lah..tanpa melengahkan masa lagi biar aku sambung cerita yang terbantut kelmarin tu..

~ gosip pertama aku dengar tentang mr.waniQ ni ialah dia sudah berrrrteman..huhuu betapa hancur luluhnya hati aku time tu...so aku amik la keputusan untuk tidak meng'admire' dia dah...sampaila satu hari tu...tup tup....aku tahu cerita yang sebenarnya..rupa-rupanya 'teman' dia tu bukanla teman tapi mesra yang seperti digembur-gemburkan sebelum ni...masa tu huuhhh...tak boleh dibayangkanla perasaan happy+excited aku ni.hehee..

sebenarnya girl yang menjadi gosip ngan dia tu kawan sekelas dia jer..disebabkan girl tu selalu discuss pelajaran ngan dia n selalu cerita pasal dia dalam dorm,kami semua sangkakan diorang ni pasangan couple.huu..maybe girl tu minat kat mr waniQ aku ni kot...hehee


untuk pengetahuan korang,masa tu aku ngan mr waniQ tak kenal lagi pun..ehh silap..mr waniQ yang tak kenal aku,tapi aku kenal dia..hehee...biasala kan,top student macam dia...takkan kenal girl with  low profile macam aku ni..hehee..


#BErmuLaNYa pERteMuan#
O_O ~ @_@ ~~ pertemuan kami bermula masa aku di akhir tingkatan dua,dia pulak time tu tingkatan tiga..huhuu pertemuan ni bermula tanpa disengajakan.weekend cuti hostel kami semua diarahkan untuk balik ke rumah.sebelum tu pada hari yang sama jugak,teman baik aku mis A, baru je jadi adik angkat kepada senior kami,akak Z.so aku cadang nak ucap tahniah kat kak Z tu.aku pun baru je amik nombor fon akak Z ni,so kalutla aku mencari kertas yang aku simpan nom.kak Z tu.tengok-tengok,xder..fuhhh ...nasibla aku hafal nombor kak Z tu..tetiba lupa pulak..ragu-ragu aku dibuatnya..dua angka di depan n empat angka di belakang.yg mna satu ni??

akhirnya aku fikir punyer fikir aku decide amik nombor yang aku rasa betol..mesej la'tahniah kak Z,termakbul jugak hajat nak buat mis A jadi adik angkat.tunggu punyer la lama ..napela kak Z ni x balas mesej aku?aku silap cakap ke?rasa tak..aku pun mesej lagi..kak Z nape x balas?tutttt..tuttt akhirnya balas jugak..tapi aku terkejut la sebab yang balas tu bukan kak Z,tapi orang lain..aku tanyala sape ni..dia minta aku rahsiakan kalau dia gtau aku dia sape.



alangkah surprisenyer aku time tu..aku silap nombor rupanya..cuba teka nombor sape??hehee my mr waniQ lah!!x sangka betol..bermula dengan mesej tu bermula lah waniQ_story...mula tu kami berbalas mesej biasa je,dia jugak support aku dalam study aku..thats make me feel more happy n spirit.^_^
tamat je PMR dia 'menyunting' aku untuk jadi adik angkat..hehee sape tak happy klau orang yang dia admire nk ada hubungan ngan dia..unbelieveable!!


tak lama lepas tu...masa aku form 3 n dia pulak form 4,dia amik aku jadi soulmate dia..hehee happynya aku time tu..tapi..sedih pun ada..nak tahu kenapa aku sedih??tunggu sambungan cuter ni esok pulak..hehee x surprise la kalau citer sekarang.ok...out..^_^

No comments: